Friday, January 8, 2010

Aasta täis võistlusi


Eesti Naine küsis detsembrinumbris: "Mida ootad uuelt aastalt?".

Minu vastus: "Järgmisel aastal teen midagi sellist, mis toob minu ellu palju emotsioone, huvitavaid inimesi, kohti ja sündmusi. Olen harrastanud erinevaid spordialasid, aga nüüd tahaksin midagi enamat kui lihtsalt trenni teha. Olen alustanud ettevalmistustega, et hakata tegelema jalgrattaspordiga. See on midagi sellist, mis mulle tõeliselt meeldib ja mida tahan päriselt teha. Saan olla võimalikult palju looduse keskel värskes õhus ja käia sellistes kohtades, kuhu muidu ealeski ei satuks. Näiteks üks minu unistus on see, et kui ma saavutan rattasõidus piisavalt hea taseme, siis sõidan kevadel kaheks nädalaks Lõuna-Euroopasse rattalaagrisse. Kõige lahedam on see, et jalgrattaga saan sõita igal pool ja aastaringselt, kas siis metsas või jõusaalis. Head pinget hoiavad üleval kevadest sügiseni toimuvad võistlused. Seal saan võistelda koos sadade teiste harrastajate ja sportlastega– ületada stardijoon ja lõpetada finišhisirgel. Väga raske on leida midagi sellist, mis nii positiivseid mõtteid tekitaks. Lisas sellele, et sport hoiab meele rõõmsa, on see ideaalne hobi aastateks. "

No comments: