Thursday, April 7, 2011

Miks mulle meeldivad vene rahvusest teenindajad

Sellel nädalal käisin tööasjus Narvas. Kui juba seal linnas olin, siis käisin ka Fama Keskuses. Olen seal ükskord varem ka käinud ja mulle väga meeldis seal. Poodide valik on täitsa ok ja eriti meeldivad mulle sealsed klienditeenindajad.

Ideaalne müük on see,
kui rahul on nii klient kui ka müüja. Pildi allikas
Kohe rõõm on poes käia. Ükskõik millisesse kauplusesse sisse astudes öeldakse viisakalt tere ja keegi ei vaata imelikult, "et mida sina veel siit tahad." Sellist suhtumist lihtsalt ei ole. Ühes poes valisin endale teksapükse. Ning kui klienditeenindaja mind nägi, siis ei pööranud ta oma pilku kuskile kapi taha vaid vaatas mulle sõbralikult otsa ja küsis kas ma vajan abi. Tegelikult ma jõudsin natuke ennem juba mõelda, et kui ma näen kedagi, siis küsin abi :)

Ta leidis mulle soovitud suuruse. Ma tänasin ja suundusin proovikabiini. Võtsin ikka mitu paari pükse ja olin vähemalt 8 minutit juba proovinud. Mõtlesin, et huvitav kas ma pean kõik oma asjad kaasa võtma ja veel ühte paari pükse endale tooma minema. Igaks juhuks piilusin kardina vahelt välja, et äkki märkan teenindajat, kes enne nii abivalmis oli. Ja voilaa, ta seisiski kabiinide juures, et vajadusel mind aidata. Nii tore. Naeratus tema näolt ei olnud kadunud. Ta tõi mulle uue paari pükse. Kui olin proovimise lõpetanud, küsis ta kas mulle sobis midagi. Mul oli hea meel, et sain öelda jah! Mulle meeldis see, et ta ei ilmunud kardina taha ja küsinud, no kas sobib ka midagi. Eelmisel nädalal ühes teksapoes käis müüja niimoodi mitu korda küsimas. Vahepeal tekkis kül selline tunne, et äkki tõmbab veel kardina ka eest ära. Kui mul midagi vaja on, siis ma saan selle küsimisega väga hästi hakkama.

Ta oskas mind kui klienti kuulata ja mulle jäi sellisest teenindusest väga hea tunne. Mingis mõttes oli ta nagu väike nähtamatu abiline.

Millegipärast on mulle vene rahvusest teenindajad alati meeldivat teenindust pakkunud, mida ei saa aga öelda... kohta.

Klienti leida on raske, aga kaotada no nii lihtne. Millegipärast poodi, kus on saadud halva teeninduskogemuse osaliseks, nii lihtsalt enam tagasi ei minda. Huvitav, miks see nii on ?

ABMGFFDV

No comments: