Friday, April 2, 2010

Maailmatasemel teenindus Ordist !


Oleme viimase aasta jooksul ostnud mitu arvutit Ordist. Muidu on arvutid täiesti arvestatava kvaliteediga, aga kahel arvutil on olnud akudega probleemid - kas on aku kiirelt üles öelnud või on aku tööiga drastilise kiirusega vähenenud.

Igatahes viisid akude probleemid selleni, et tahtsin ca. kuu aega tagasi esitada Ordisse pretensiooni nende akude kvaliteedi kohta - tundus loogiline, et mittekvaliteetsed akud asendatakse, Ordi kulul, uutega .

Kui võtsin Ordi esindajaga ühendust, toimus midagi enneolematut. Üldjuhul on Eestis nii, et kõik ettevõtted hakkavad probleemide tekkimisel ennast õigustama ja tekitavad kliendile tunde, et ta on ise süüdi. Järgneb pretensioon ja pikaajaline sõdimine oma õiguste nimel ning kindel on see, et klient sealt firmast enam kunagi mitte midagi ei osta.

Kuidas lahendas situatsiooni aga Ordi ? Esiteks tunnistati, et jah, nende ettevõtte arvutite akud on tõesti kehvad. Kliendina paneb selline vastus kohe suu kinni - olen nõus, on tõesti kehvad.
Teiseks anti väga korralikud juhised, kuidas olemasolevate akude eluiga võimalikult pikana hoida ja kuidas uute akude korral oleks eluiga võimalikult pikk - ja seda väga lihtsas ja arusaadavas stiilis.
Kolmandaks pakuti välja, et kui soovime akusid uute vastu vahetada (garantiiperiood oli läbi), siis saame uued akud 20%-lise allahindlusega.

Kogu teenindus oli nii uskumatult heal tasemel, et tekkis tunne, et me ei olegi Eestis vaid kuskil tsiviliseeritumas riigis. Kokkuvõttes me loomulikult pretensiooni Ordi vastu ei esitanud; oleme antud juhiseid täitnud ja teistelegi jaganud ning Ordi suhtes kasvas usaldus ka tublisti:)

No comments: