Saturday, April 3, 2010

Võidab see, kes valib Tele2 !

Kuu aega tagasi hakkasin EMT kliendiks. Kui käisin klienditeeninduses liitumislepingut sõlmimas, siis teenindusprotsess nägi põhimõtteliselt välja nagu poest saia ostmine. Minu EMT pakette näidati kuskilt kulunud kile alt ja öeldi, et siin on selline valik ja siin selline ja valige kui palju kõneminuteid, sõnumeid ja internetti te soovite. Okei, aga... ? Rohkem mulle valikuvõimalustest ja tagajärgedest ei räägitud. Ilmselt eeldas teenindaja, et olen kõik pakutavad teenused endale a-st o-ni selgeks teinud. Mina aga ei osanud õigeid küsimusi kohe küsida ja seetõttu sain varsti aru, et olin mobiilioperaatori valimisel teinud vea.

Mulle ei selgitatud, et kui ma Minu EMT paketis ühe kuuga valitud kõneminuteid täis ei räägi ja 20 sõnumit ei saada, siis valitud koguste eest pean ikka täishinna maksma, olenemata sellest, kas ma olen need ära kasutanud või mitte. Ning lisaks helistades lühinumbritele või muudele teenusnumbritele, lisatakse see summa minu põhiarvele lisaks. Ehk kui ma helistasin Starmani lühinumbrile 1770, siis pean selle kõne eest eraldi maksma.
Aga miks ma ei liitunud Elisaga? Vastus on lihtne - Elisa suhtumine minusse kui klienti oli väga jahe. Esimese asjana helistasin Elisasse ja palusin neil mulle kõige sobivamat kõnepaketti soovitada. Selle küsimuse peale suunati mind nende kodulehele pakkumise ankeeti täitma. Seejärel lubati 2-3 päeva jooksul minuga ühendust võtta ja hinnapakkumine saata. 3 päeva pärast polnud kuulda aga midagi. Vaikus. Kuna mobiilsideoperaatori vahetamisega oli kiire, siis helistasin ise ja küsisin kui kaugel minu pakkumine on. Rääkisin veelkord üle mida ma täpselt soovin. Lubati asja uurida ja pakkumine teele panna. Järgmiseks tuli Elisast mulle meil ning jälle küsiti, mida ma soovin ja paluti info neile saata. Mõtlesin, et aitab naljast, kui kaua ma pean ühte ja sama asja erinevatele inimestele kordama. Andsin Elisale teada, et ma ei soovi nende teenuseid ning olen oma valiku juba teinud ja kinnitanud.

Jäi viimane variant. Teenindus Tele2-s oli hoopis kõrgemast klassist - kõigepealt täitsin kodulehel personaalse pakkumise ankeedi ja juba paari tunni pärast võttis minuga ühendust müügijuht, kes täpsustas paari asja ja paarikümne minuti pärast oli minu postkastis kohal ka hinnapakkumine vastavalt minu tarbimisvajadustele. Suhtlus oli kiire, meeldiv ja ei tekkinud kordagi tunnet, et keegi tahaks mulle tünga teha. Seega otsustada oli kerge. Lisaks makstakse jaanipäevani 50% minu telefoniarvetest. Mis ma veel tahta oskan.

Kokkuvõtteks saan öelda, et EMT on välja mõelnud väga kavala kampaania, kuidas kliente endale võita. Õnneks sain ma läbi selle avastuse targemaks ja liitusin hoopis Tele2-ga. Ma arvan, et mitte keegi ei pea suhtlema inimestega, kes ei taha seda hoolivalt ja sõbralikult teha. Samuti soovitan, enne mobiilsideoperaatori valimist hoolega järgi uurida, mida Sulle tegelikult pakutakse.

2 comments:

Elsa said...

Ma olin aastaid EMT klient, aga olles kogenud korduvalt seda, kuidas kliendile tobedaid nüansse pähe määritakse ja juba staažikaid kliente kuidagi hoida ei soovita (aur läheb uute moosimise peale), siis nüüdseks olen otsustanud, et komplekt EMT+Diil+Elion (kõik üks perekond) minu perre niipea, kui üldse kunagi, oodatud ei ole...
Internetiühenduse saamisel ilmutas ja paketi valikul ilmutas minule ülimat sümpaatiat hoopiski Elisa. Kui Elion suutis nii telefonis kui teeninduspunktis rääkida ainult ümmargust sisutut reklaamimulli, siis Elisast sain tõesti infot, mida vajasin - selgelt, keerutamata, professionaalselt :) Aga eks kõik algab suures osas ikka inimestest, kelle otsa kuskil parajasti sattuda...
Kuigi tuleb tõdeda, et Elisa iseteenindus veebis jääb küll EMT-Elioni omale alla (aga annan andeks).

Kristi said...

Jah, nõus. Olen olnud EMT klient aastast 1997. Sel aastal esmakordselt viisin proovi mõttes ühe oma numbri Tele2 - ja tulemuseks eelnevate 1500 kr telefoniarvete asemele esimesel kampaaniakuul 39 krooni! No comments.