Thursday, October 22, 2009

Mõni hetk on ilusam kui teine

Avaldatud oktoober 2009 Eesti Naises:
Mäletan hästi, kui väga ma mõned aastad tagasi ülikooli lõpetamist ootasin. Läksin peale gümnaasiumi kohe edasi õppima ja nii olin juba 15 aastat järjest teadmisi kogunud. See on koolis käimiseks piisavalt pikk aeg! Viimastel minutitel, kui ülikoolidiplom oli peaaegu käega katsutav, selgus et mul ei õnnestunud ühte õppeainet edukalt sooritada. Olin iseenda peale nii pahane, et kuidas ma nüüd hakkama ei saanud ja õppejõu peale ka, et miks ta mind ikka läbi ei lasknud ? Nii kurb kui ma ka polnud, tuli mul üks õppeaasta vahele jätta ja akadeemiline puhkus vormistada, et kevadel uuesti proovida. Õppeainest, mis mul eelmisel aastal tegemata jäi, sain pingutuste tulemusena lõpuks aru. Sellel ajal kirjutasin ma ettevõttest, kus ma töötasin, väga hea lõputöö personaliteemal. Kui oleksin kooli lõpetanud õigel ajal, ei oleks mul olnud võimalust kirjutada bakalaureusetööd nii huvitaval teemal. Emotsioon, millega ma ülikooli lõpetasin oli palju parem, teades, et ma olin kõigega tublilt hakkama saanud. Nii saan öelda, et ellu on vaja mõlemat – head ja halba. Muidu ei oskaks me tõeliselt ilusat hetke vääriliselt nautida. Olen alati mõelnud, et kõigel mis juhtub, on oma põhjus.

No comments: