Saturday, June 19, 2010

Kingagurmaanidele - värske Kingapood Tallinnas

Ma ei tea kas ma olen ainuke, kes sel suvel Tallinna kingapoodidest endale soovitud suvekingi ei leia? Või on ka teistel naistel selline "mure". Võib olla kasutasin kingade otsimisel vale taktikat, et käisin läbi kõik suuremad poed ja väikesed poekesed jätsin tähelepanuta! Igal juhul muutsin suunda ja tänutäheks avastasin kesklinnas ühe imearmsa kingapoe, mis alles selle aasta aprilli lõpus avati.

Väga meeldis mulle poe disain - see oli lihtne, kuid oma kindla stiiliga. Kasutatud oli vanaaegset mööblit ja seetõttu on trendikad kingapaarid eriti hästi esile toodud. Kuigi pood ise on väike, siis erinevaid kingi on piisavalt. Kui varem, palju suuremates kingapoodides, oli valida vähemalt 150-200 paari vahel, siis millegipärast ei leidnud ma kingi, mis oleksid ilusad, mugavad , kvaliteetsed ja õige hinnaga. Aga nagu öeldakse, et kes otsib, see leiab.

Teenindus oli super - sõbralik ja abivalmis. Sain rahulikult kingi proovida ja teenindaja arvamust küsida. Ausaltöeldes proovisin ma vähemalt 10 paari kingi ja müüja ei teinud kordagi sellist nägu, et "palun aitab juba, ma ei jaksa Teile rohkem neid kingi näidata".

Lisaks kingadele ja saabastele leiab Kingapoest ka kodumaiseid ehteid: valik Britt Paju ja GKDisain loomingut. Positiivne nende ehete juures on see, et tegemist pole masstoodanguga. Niiet, kellele meeldib unikaalsus ja tahab teistest eristuda, siis Kingapood pakub Sulle selle võimaluse! Kui ostad kellegi kätega tehtud ehte, siis see on ikka päris ehe, mis elab ja hingab oma elu koos Sinuga.

Soovitan kuumalt kõigil kingafännidel ruttu Kingapoodi minna ja enda kingagarderoobi täiendada. Selles poes võite avastada, et ka kontsaga kingad võivad olla üllatavalt mugavad!

Uue Kingapoe leiab Tallinnas Maakri 19/21 ja see on kõigile avatud E-R 10-19 ja L 11-16.

Pildid on võetud Kingapoe Facebooki lehelt.

No comments: